Imagen, evocación y relato
DOI:
https://doi.org/10.3989/arbor.2004.i697.618Abstract
Actualmente, encontramos en la etapa de secundaria un número importante de adolescentes que muestran serias dificultades a la hora de poder expresar los conocimientos adquiridos durante el proceso de enseñanza- aprendizaje. Las causas que pueden aparecer tras esta dificultad pueden ser diversas. Este trabajo se centra en aquellos adolescentes que no mostrando ninguna causa que justifique aparentemente su dificultad de actuación en este ámbito, parecen tener problemas a la hora de expresarse a partir de la lengua escrita.…
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2004-01-30
How to Cite
Navarro Ruiz, M. I., & Hernández Encuentra, E. (2004). Imagen, evocación y relato. Arbor, 177(697), 59–79. https://doi.org/10.3989/arbor.2004.i697.618
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2004 Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
© CSIC. Manuscripts published in both the printed and online versions of this Journal are the property of Consejo Superior de Investigaciones Científicas, and quoting this source is a requirement for any partial or full reproduction.All contents of this electronic edition, except where otherwise noted, are distributed under a “Creative Commons Attribution 4.0 International” (CC BY 4.0) License. You may read here the basic information and the legal text of the license. The indication of the CC BY 4.0 License must be expressly stated in this way when necessary.
Self-archiving in repositories, personal webpages or similar, of any version other than the published by the Editor, is not allowed.